E-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, mille paremas servas on link “Lisa korvi”. Kaubad, mille juures on lingi “Lisa korvi” asemel märge “Loe edasi”, ei ole veel müüki saabunud või on laost otsa lõppenud.
Valinud kauba “Ostukorvi”, on Teil võimalik jätkata kaupade sirvimist või sisestada tellimus.
Kauba hind või kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda.
Triplex Eesti OÜ õigus on e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu või kui ostja ei vasta Lõhkematerjaliseaduse § 57 tingimustele (II klassi laiatarbe pürotehnikat võib osta alates 18.eluaastast ja III klassi laiatarbe pürotehnikat alates 21.eluaastast).
Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.
Ostukorv/Tellimus lehel saab soovi korral veel ostukorvi sisu muuta. Pärast tarneaadressi sisestamist ning ostu kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui katkestate tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist.
E-poes saab maksta arvega-pangaülekandega, Paypal või e-pangalingi kaudu.
NB! Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist)  klõpsates nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Tellimuse ja makse kinnituseks kuvatakse Teile ka tellimuse kinnitus.
E-poes sooritatud ostud vaadatakse läbi samal päeval ning ostjaga võetakse hiljemalt järgmisel tööpäeval ühendust.
Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.
Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi (v.a. transpordikulu). Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui toote kaubanduslik välimus on rikutud. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti.
Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil aldo@triplex.ee Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, arve number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul arvates kauba tagastamisest.
Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul kaup tagastada. Et hilisemaid probleeme oleks lihtsam lahendada, peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Triplex Eesti OÜ e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Triplex Eesti OÜ teenindaja probleemi lahendamata jätta.

 

Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:

1.  Nõuda esmalt kauba asendamist uue kaubaga.

2.  Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, kui müüjal ei ole võimalik kaupa asendada.

NB! Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hoidmise või rikkumise tõttu.
Kauba võib tagastada eelnimetatud aadressile.

Triplex Eesti OÜ,

Rõngu,

Rõngu vald,

Tartu maakond

61001

Teave tellimuse kohta: kell 9.00–17.00 telefonil 5054619 või e-posti aadressil aldo@triplex.ee